Friday, 22 March 2013

එරිකෝ හන්ටර් - Phycho Photographer 3

සැදෑවට වඩා රාත්‍රිය උදාවත්ම ම්හිදුමත් ඒ සමඟම ආ සීතලත් හෙමින් වැඩි වන්නට පටන් ගත්තද ඉන් සාදයටනම් කිසිම ගැටළුවක් ඇති වුන බවක් පෙනෙන්නට නොවීය.. ලන්ඩනය පුරා රැදුන අධික සීතලට වඩා නෝර්විච්හි රාත්‍රියෙහි රැදි සීතල එරිකෝටත් සිම්රන්ටත් තදින්ම දැනෙන්නක් නොවීය.. සිම්රන්ගේත් මිසිස් ලෝරන්ස්ගේත් කෙටි ආරාධනාවට යාබද නිවෙස් වල සිටි බොහෝ දෙනා රාත්‍රි සාදයට පැමින්ද්දී ඊට නොආවේ කීප දෙනක් පමණි..



තම අළුත් අසල්වැසියා හදුනා ගන්නට ඔවුන් තුල වූයේ මහත් උනන්දුවකි.. අසල්වැසි නිවෙස් අතර ඔවුන්ගේ හිත් පුරා පිළිලයක්ව දිවෙන ප්‍රශ්ණයක් තියේද යන්නවත් ඔවුන්ගේ මුහුණු වලින් පෙනෙන්නට නොවීය.. ඔවුන් වචනයකින්වත් ඒ බවක් ඇඟවූයේද නැත..



එතකොට මිස්‍ටර් රිචර්ඩ් හුඟාක් කල් මෙහේ නැවතිලා ඉන්නවද?”



නැහැ මිසිස් වෝනර්.. මේ ස්භාවික පරිසරය ගැන මම මට වුවමනා තරමට ඉගෙන ගත්තම මම මීට වඩා වෙනස් පැත්තකට යනවා.. සමහර විට ඒක සතියක් දෙකක් වෙන්නත් පුළුවන් ඊට වැඩි වෙන්නත් පුළුවන්..”



එහෙමනම් මිස්ටර් රිචර්ඩ්ගෙන් අපිටත් හුඟාක් දේවල් දැන ගන්න පුළුවන්..”



ඔවු අනිවාර්යෙන්ම.. අනික මටත් ගොඩක් දේවල් තියේවි දැන ගන්න..”



හැම කෙනෙක්ම හා සුහදව කතාබස් කරන අතරේ ඔවුන්ගේ හැසිරීම් දෙස ඕනෑකමින් බලා ඉන්නට අමතක නොකල එරිකෝ උනන්දු වූයේ කැතී මහත්මිය සමග කෙසේ හෝ කතාබස් කිරීමටය.. නමුත් සාදයේ හැම තැනකම ඈ සෙවුමුත් ඇය නොමැති වීම එරිකෝගේ හිතට කුතුහලයක් විය..



සිම්රන්, මිසිස් කැතී ආවේ නැද්ද?”



ආවා.. මිසිස් ලෝරන්ස් එක්ක කතාකරනවා මම දැක්කා..”



හ්ම්ම්.. ඒත් දැන් නැහැනේ.. වේලස්සන යනවා කිවුවද?”



එහෙමනම් කිවුවේ නෑ.. සමහරවිට මිසිස් ලෝරන්ස්ගේ ගෙදරට යන්න ඇති..”



බොහෝ වේලාවක සිට කැතී මහත්මිය සාදයේ නොමැති වීම එරිකෝට ප්‍රශ්ණයක් විය.. ලෝරන්ස් මහත්මියත් අනෙක් අමුත්තනුත් හැම දෙනාමත් ගෙවත්තේ අසුන්ගෙන සිටියදී කැතී මහත්මිය පමණක් එහි නොවීම එරිකෝගේ කුතුහලය තවත් වැඩි කරන්නක් විය.. කාටවත් නොදැනෙන්නට සාදයෙන් පිටවුන එරිකෝ මාවතට එලබ කැතී මහත්මියගේ නිවස දෙස බැළුවේ ඇය කාටවත් නොකියාම නිවසට ගියාදැයි දැන ගැනීමටය.. ඒත් අදුර රජයමින් තිබුන කැති මහත්මියගේ නිවස ඇය එහි ආ බවක් නොපෙන්නුවේය..



ඇය කොහේද ගියේ?”



එරිකෝ තමන්ගේම සිතින් ප්‍රශ්ණ කරමින් නැවතත් සාදයට එන්නට අපසු හැරෙද්දී ඔවුන් නැවතී උන් නිවස ලග සිට මාවතට වැටී තිබුන කෙටි බොරළු පාර අතරින් හදිසියේම කැති මහත්මිය එනු දැකිම එරිකෝ බලාපොරොත්තු නොවුන සිදූවිමක් විය.. ඔහු මදක් පුදුමයෙන් ඈ දෙස බලා සිටියේය..



මිස්ටර් රිචර්ඩ් අපේ නේබර්හුඩ් වොචර් වැඩේට සුදුසුයි වගේ..”



ඇයි මිසිස් කැති එහෙම කිවුවේ?”



නෑ අවට ගැන හොදට සැළකිලිමත් නිසා..”



අහ් නෑ.. මම මේ සිගරට්ටුවක් දල්ව ගත්ත නිසා සාදයෙන් ටිකක් එහාට ආවේ.. මිසිස් කැතිව මම සාදයේ දැක්කේ නෑනේ ටික වෙලාවකින්..”



දැන් නේබර්හුඩ් වොචර් මම බව මිස්ටර් රිචඩ් දන්නේ නැතුව ඇති මම හිතන්නේ... හැමෝම ඉන්නේ මෙතන හන්දා ඒ ගැනත් මම බලන්න ඕනනේ..”



අහ් ඔවු ඒක ඇත්ත.. මිසිස් කැතී වගේ කෙනෙක් මේ ලගම ඉන්න එක මට ගොඩාක් වැදගත් වේවි..”



ඉක්මනින් කතාව මඟ හැර ආයෙම සාදය දෙසට පිය මැන්න කැතී මහත්මිය නවතාගන්නට එරිකෝ ඔහු ඈ ගැන දන්නා බව හඟවන්නට උත්සාහ ගත්තේය..



ඒ ඇයි?”



මිසිස් කැති ගිය පාර හරිත ප්‍රදර්ශණේ දෙවනියා උන බව මම කියවලා තිබුනා.. ඒකයි..”



අහ් මම හුඟාක් කල් ඉදන් ඒකට යනවා.. ඒත් ජයග්‍රහණයක් ලැබුනේ කලින් වතාවේ තමයි..”



මට පුළුවන්ද වෙලාවක මිසිස් කැතිගේ ගෙවත්තට එන්න?”



හ්ම්ම්.. හවස් වරුවක එන්න.. මිස්ටර් රිචර්ඩ් මට සමාවෙන්න.. මම සාදයට යන්න ඕන..”



අහ් ඔවු ඔවු මිසිස් කැතී.. අපි වෙලාවක හමුවෙලා කතා කරමු..”



වැඩි වේලා රැදෙන්නට වුවමනාවක් නොකල ඇය සාදය දෙසට ඉක්මනින් ඇවිදන් යන දෙස එරිකෝ උවමනාවෙන් බලා සිටියේය.. තමන් නැවතී උන් නිවස දෙස මදක් බලාසිටි ඔහු ඒ දෙසට හෙමින් පියනගන්නට වූයේ ලෝරන්ස් මහත්මියගේ සහ තමන්ගේ නිවෙස් හැරෙන්න වෙන නිවසකට ඒ මාවත දිගේ යා නොහැකී වූ නිසාවෙනි.. නිවස දෙසට වන්නට වූ මාවත දිගේ ටික දුරක් ඇවිදන් ගිය එරිකෝ සාදය නිසා මැකුන අදුර අතරින් නිවෙස අවට දෙස බලන්නට විය.. සිම්රන්ගේ කාමරය අසලම වූ ජනේලය ලග වැවී තිබුන කුඩා මල් පාත්තියේ තැනින් තැන පොඩිවී ගිය සළකුණු එරිකෝගේ දෑසට නතුවන්නට වැඩි වේලාවක් නොගියේය...



ඔයා මොකද මෙතන කරන්නේ? හැමෝම ඔයා කෝ අහනවා..”



අහ් සිම්රන්.. නෑ මම මිසිස් කැති හොයද්දී එයා අපේ ගේ පැත්තේ ඉදන් එනවා මම දැක්කා.. ඒකයි මම බැළුවේ..”



ටික වේලාවකට කලින් සිදුවූ සෑම දෙයක්ම සිම්රන්ට පැවසූ එරිකෝ ජනේලට අසල පොඩිවී ගිය මල් පාත්තිය ඈට පෙන්වීය..



ඕක කලින් උන දෙයක් වෙන්න බැරිද?”



බෑ සිම්රන්.. එහෙම උනානම් ඔය මල් මීට වඩා මළානික වෙලා තියෙන්න ඕන.. ඒත් ඒවා තාම අළුත්..”



හරි අපි දැනට සාදයට යමු.. නැත්නම් ඔවුන් සැක හිතයි..”



ඇගේ පෙරැත්ත නිසාම ආයෙමත් සාදයට ආ එරිකෝගේ දෑස් නිතරම රැදුනේ කැතී මහත්මිය ලගමය.. ඈ කරන කියන හැම දෙයක් දෙසම බොහොම ඕනෑකමින් බලා සිටියත් අනික් හැම කෙනෙක් ගැනමත් අවදානයෙන් සිටින්නට ඔහු අමතක නොකලේය.. ඒ අතර එරිකෝගේ දෑස යොමුවූයේ සාදයේ චායාරූප ගනිමින් උන් අසල්වැසියා වෙතටය.. සාදය පටන් ගනිද්දී ඔහු අත කැමරාවක් නොතිබුන බව මතකට නැගුන එරිකෝ ඔහු හා කතා කරන්නට මත්තෙන් ඔහුගේ හැකියාව දෙස මොහොතක් බලා සිටියේය.. කැමරාව ඔහුට ආගන්තුක නැති බව වටහා ගන්නට එරිකෝට වැඩි වේලාවක් නොගියේය..



මිස්ටර් රිචර්ඩ්ගේ සාදයේ පින්තූර ගත්තට කමක් නෑනේද මම?”



ඈතින් හිද එරිකෝගේ චායාරූපයක්ද ගනිමින් එරිකෝ සමිපයට ආ ඔහුම කතාවට මුල පිරිම එරොකෝ බලාපොරොත්තු වූ පරිද්දෙන්ම සිදුවිය..



අකමැති වෙන්නේ මොකටද?”



මම හැරල්.. මම මාද්‍යවේදියෙක්... ඉතින් නිතරම වගේ කැමරාවත් එක්කම තමයි මම හැමතැනම යන්නේ..”



අහ්, ඉතින් මිස්ටර් හැරල්ගේ මාධ්‍ය වැඩ වලට මේ සාදයේ පින්තූර වලින් ප්‍රයෝජනයක් නම් වෙන එකක් නෑ..”



ඔවු රිචර්ඩ්.. ඒත් මේ මගේ පෞද්ගලික එකතු වලට.. මම හැම තැනම ගොඩක් කල් රැදෙන්නේ නැති හන්ද ඒ හමුවෙන අය මෙහෙම හරි මතකේ තියා ගන්න කැමති..”



එහෙමනම් හැරල්ත් මං වගේම තමයි.. ගොඩක් කල් ඉදන්ද හැරල් මෙහේ පදිංචි?”



නැහැ රිචර්ඩ්.. දැන් මාස හයක් වගේ ඉදන්.. මටත් රිචර්ඩ් වගේ තමයි.. එක නවාතැනක් නැහැ..”



මේ ජීවිතෙත් සුන්දරයි හැරල්..”



ඔවු ඔවු.. ඇයි නැත්තේ..”



හැරල් කැමරාව ගැන ටිකක් කියන්නකෝ.. මාත් මගේ වැඩ වලදි අත්‍යාවශ්‍යම පින්තූරයක් ගන්නවා ඇරෙන්න කැමරාවක් පාවිච්චි වෙන්නෙම නෑ.. ඒත් කැමති දැන ගන්න..”



හරි මම කියන්නම්..”



කැමරාව ගැන දැන ගැනීමට වඩා එරිකෝගේ හිත උනන්දු වූයේ ඔහු සැබෑවටම ඒ ගැන දන්නා අයෙක්දැයි දැන ගැනීමටය.. එරිකෝ බලාපොරොත්තු වූ පරිද්දෙන්ම ඔහු සතු මනා හැකීයාව එරිකෝට ඔහු කැමරාව විස්තර කර දුන් අයුරෙන්ම දැනගන්නට හැකි විය..



හැරල් මයික්‍රෝ කැමරා ගැන දන්නේ මොනවද?”



කරමින් උන් විස්තරය නවත්වමින් හැරල් එරිකෝ දෙස බැලූවේ තරමක් පුදුමයෙනි.. එරිකෝගේන් එවැන්නක් එවෙලේ අසන්නට ලැබේවියි බලාපොරොත්තු නොවුන බවක් ඔහුගේ හැසිරීමෙන් හොදින්ම පෙනෙන්නට විය..



මයික්‍රෝ කැමරා කියන්නේ වෙනමම විශයක් රිචර්ඩ්.. ඒ ගැන නම් මම දන්නේ ටිකයි..”



හැරල් ඒව පාවිච්චි කරල තියෙනවද?”



ඔවු.. ඒත් වැඩියම නෑ.. ඇයි රිචර්ඩ් ඒ ගැන ඇහුවේ?”



නැහැ මට ටික කාලෙකට කලින් මිතුරෙක්ගෙන් මයික්‍රෝ කැමරා එකක් තෑගි ලැබුනා.. ඒකයි මම ඒ ගැන ඇහුවේ..”



කලින්ට වඩා හැරල්ගේ කතාවේ වෙනසක් තිබුන බව තේරුම් ගන්නට ඔහුගේ ඒ මොහොතේ හැසිරීමත් එරිකෝට ප්‍රමාණවත් විය.. මැදියමත් පසුවී තරමක් පමා වන තුරුම පැවති සාදය හමාර කරන්නට කිසිවෙකුටවත් වුවමනාවක් නොතිබීම එරිකෝටද ඔහුගේ වැඩ වලට මහත් පහසුවක් විය.. අසල්වැසි නිවෙස් වල බොහෝ දෙනෙක් හා හුඟාක් ලගින් හිතවත් වුන එරිකෝ ඕනෑම වේලාවක ඔවුන්ගේ ගෙවත්තට පැමිනීමට ඉඩ දෙන තරමටම සාදය නිමා වෙන විට හිතවත්කම වැඩි කර ගත්තේය..



අපි බලාපොරොත්තු උන විදිහටම හැම දේම උනා නේද?”



සාදය නිමා කර නිවසට පැමිනි එරිකෝත් සිම්රනුත් ගතට දැනුන වෙහෙස අතරෙම ආලින්දයේ වූ දිගු පුටු මත හිද ගනිමින් කතාවට වැටුනේ දැනගත් තොරතුරු කතා කිරීමේ අදහසිනි..



ඔවු සිම්රන්.. කලින් හිතන් හිටිය විදිහට වඩා මෙහෙම කරපු එක අපිට වාසියක් උනා..”



මමත් මිසිස් කැතී එක්ක ටිකක් කතා කලා.. එයාගේ කතාවනම් ටිකක් අමුතුයි.. හැමදේම ඉක්මනට මඟ ඇරලා යන්න හදනවා වගේ කතාවෙන් තේරෙන්නේ..”



මටත් ඒකනම් තේරුණා.. කොහොම උනත් මිසිස් කැතී හරි වෙන කෙනෙක් හරි සාදය අතරේ මේ ගෙදර ලගට ආවා..”



ඇයි ඔයා වෙන කෙනෙක් හරි කිවුවේ? ඔයා දැක්කනේ මිසිස් කැතී මේ පැත්තේ ඉදන් එනවා..”



ඔවු ඒක ඇත්ත.. ඒත් අපිට කෙලින්ම මිසිස් කැතීටම ඒකට සැක කරන්න බෑ.. අනික් කාරනේ මිස්ටර් හැරල්.. එයත් ටික වෙලාවක් සාදයේ හිටියේ නෑ..”



අර මාද්‍යවේදියා නේද? මටත් එයා ගැන දැන ගත්ත තොරතුරු එක්ක ටිකක් හැරල් ගැන නම් සැකයක් මතු උනා..”



ඇයි සිම්රන් මොනවද දැන ගත්තේ?”



මිසිස් ලෝරන්ස් කිවුව විදිහට හැරල් කලින් වැඩ කරලා තියෙන්නේ මාසික සඟරාවක.. ඔය ජනප්‍රිය පුද්ගලයන්ගේ හැම තොරතුරක්ම වගේ ලිය වෙන එකක්.. ඒකේ හුඟාක් අයගේ රහස් පින්තූර අරන් තියෙන්නේ හැරල්.. මාස කීපෙකට කලින් එහෙම දේක නඬුවකින් හැරල්ට ලොකු වන්දියක් ඒ අදාල අයට ගෙවන්නත් වෙලා.. සඟරාවට ඒවයින් වෙන පාඩුව නිසා හැරල්ව එතනින් අයින් කරලා.. ඊට පස්සේ තමයි මෙහෙ ඇවිත් තියෙන්නේ..”



හරල් ඒ බවක් මාත් එක්කනම් කිවුවේ නෑ.. ඒත් කැමරාව එක්ක හැරල්ට ඕනම දෙයක් කරන්න පුළුවන් බව නම් කතාවෙන් තේරුණා..”



එහෙමනම් හැරල් අපේ ලොකු සැක කාරයෙක් වෙනවා..”



හ්ම්ම්.. ඔවු සිම්රන්.. හැරල් ගැන අවදානයෙන් ඉන්න එක හොදයි කියලා හිතෙනවා..”



අපි ඊළගට මොකද්ද කරන්නේ?”



හෙට උදේම මම නඟරයට යනවා.. ඒ එන ගමන් හැරල්ව මුණ ගැහෙන්න යනවා.. සිම්රන්ට පුළුවන්නේ මිසිස් කැතී ගැනයි අනිත් වෙන විශේෂ දේවල් ගැනයි අවදානයෙන් ඉන්න..”



පුළුවන්.. එහෙනම් මම දැන් නින්දට යනවා.. හුඟාක් මහන්සියි..”



හරි සිම්රන්.. සුභ රාත්‍රියක්..”



ඇය ඇගේ නිදන කාමරය වෙත යද්දී හිදගෙන උන් දිගු පුටුව මතම දිගා වුන එරිකෝ දෑස් පියා ගත්තේ නිදනට තිබුන වේලාව කොතරම් අඩු වුවත් උදෑසනම අවදි වී සිතාගෙන ඉන්නා වැඩ කිහිපය ඉක්මනින්ම නිමා කිරිමේ අරමුණිනි..



…............................................



යාන්තමින් මිහිදුමෙන් වටවී තිබුන කඳුකර මාවත දිගේ නගරයට උදෑසනින්ම ඒම තරමක් දුශ්කර වුවත් වේලාසනින්ම වැඩ නිමා කර ගැනීමට එරිකෝගේ හිතේ තිබුන වුවමනාව නිසාම නගරයේ කඩ සාප්පු විවෘත වෙන වේලාව වන ව්ට එහි පැමිනෙන්නට එරිකෝට හැකි විය.. ලන්ඩනයට වඩා කාර්ය බහුලත්වයෙන් අඩු වීම එරිකෝගේ වුවමනාව තවත් පහසු කරන්නක් විය.. තම වුවමනාව ඉක්මනින්ම ඉටු කර ගත් එරිකෝ කදුකර මාවත දිගේ යලි ඉහලට නැගුනේ හැරල් හමුවීමේ අරමුණිනි..



එල්ම්ස් හිල් වල තම අසල්වැසි නිවාස අතරින් වූ මාවතේ ටික දුරක් ආ එරිකෝ හදිසියේම වාහනය නතරකලේ අහම්බෙන් මෙන් නෙත ගැටුන සිදුවීමක් නිසාවෙනි.. ඔවුන් නැවති උන් නිවසට ටිකක් දුරින් වූ නිවසක ගෙවත්තේ එබිකම් කරමින් සිටි කැති මහත්මිය දෙස එරිකෝ ඈත සිට බලා සිටියේ ඈට නොදැනෙන පරිද්දෙනි..



ගෙවත්ත පුරා ලස්සනට වවා තිබු මල් ගස් දෙස හොදින් බලමින් තැනින් තැන වූ ජනේලයන්ගෙන් නිවසට එබිකම් කරන කැති මහත්මියගේ හැසිරීම ඕනෑම කෙනෙකුට සැක උපද්දවන්නක් විය.. ඈ අත වූ දුඹුරු පැහැ ලියුම් කවරය හොදින් තමන් වෙතම රදවා ගනිමින් අවට ගැනත් නිවස දෙසත් විටින් ව්ට බලම්න් සිටි ඈ නිවස ඉදිරියෙන් මාවත හා සමව වැටි තිබු ගල් ඇල්ලූ තීරය දිගේ ඇවිදන් ආ ලෝරන්ස් මහත්මිය දැක මදක් කලබල වූ බවක් පෙනෙන්නය විය.. නිවස ඉදිරියේ වූ කුඩා ගේට්ටුව ලග නතර උන ලෝරන්ස් මහත්මිය ඈ හා බොහෝ වේලාවක් කතා කරමින් හිද ඈ එක්කම ආපසු තම නිවස දෙසට යන තුරුම පාරේ ඈතින් නවතාගෙන උන් වාහන‍යේ සිටි එරිකෝ ඔවුන් දෙස බොහොම වුවමනාවෙන් බලාගෙන සිටියේය..



අහම්බෙන් නෙත ගැටුන සිදුවීම අතරේ මදක් කල්පනා කරමින් උන් එරිකෝ ඉන් නික්ම කලින් හිතාගෙන සිටි පරිදිම හැරල්ගේ නිවසට ආවේ ඔහු හා කතා කිරීම වැදගත් යැයි සිතා සිටි හෙයිනි..



ගුඩ් මෝර්නින්ග් හැරල්.. උදේම මම කරදරයක් නෙමෙයිනේ..?”



අහ් නෑ රිචර්ඩ්.. එන්න මම තාම උදේ තේ එක බොන ගමන්.. අපි තේ එක්කක් බොන අතරෙම කතා කරමු..”



එතරම්ම සැප පහසු පෙනුමක් පෙනෙන්නට නොතිබුනද හැරල්ගේ නිවස තුල තිබුනේ වෙනස්ම වූ අපූර්වත්වයකි.. සාම්ප්‍රදායික දේවල් වලට වඩා වෙනස් වූ නිර්මාණ බොහෝමකයක් නිවස තුල වීම එරිකෝගේ හිත ඇද ගන්නට සමත් විය..



ඉතින් රිචර්ඩ් ඇයි හදිස්සියෙම මේ පැත්තේ?”



නෑ හැරල් මට හිතුනා කැමරා ගැන තව ටිකක් ඔබෙන් දැන ගන්න.. මම මං ලග තියෙන මයික්‍රෝ කැමරා එකත් අරගෙනමයි ආවේ..”



එහෙනම් මෙහෙදි මගෙන් කැමරාව ඉගෙන ගන්න දෙවනියා රිචර්ඩ්..”



දෙවනියා.. එහෙනම් හැරල් කලින් උගන්නලා තියෙනවා..”



අහ් ඔවු.. ටික කාලයක් මිසිස් ලෝරන්ස් ආවා මගෙන් මේ වගේම තොරතුරු අහ ගන්න..”



මිසිස් ලෝරන්ස්?”



ඔවු.. මම මෙහේ ඇවිත් ටික කාලෙකින්.. ඒත් එයාගේ වැඩ එක්ක නිතරම එන්න එයාට බැරි උනා..”



හැරල් මම මගේ මයික්‍රෝ කැමරා එක ගෙනාවා.. ඔබට පුළුවන් වෙයිනේ එක ගැනත් ටිකක් බලන්න..”



හැරල්ගේ මුහුණේ ඒ ගැන අකමැත්තක් මැවුන බව එරිකෝට හොදින්ම පෙනෙන්නට විය.. ඒත් ඒ බැවු එරිකෝට දැනෙන්නට ඉඩ නොදී කතාබස් කිරීමට ඔහු වග බලා ගත්තේය..



රිචර්ඩ් අකමැත්තක් නැත්නම් මම ඒ ගැන හෙමීට බලලම කියන්නද? මාත් දැන් හුඟක් කාලෙකින් ඒ ගැන බැළුවේ නෑ... අනිත් කාරනේ මට තව ටිකකින් හමුවීමක් යෙදිලත් තියෙනවා..”



හරි හැරල් ඒකට කමක් නෑ.. එහෙනම් මම ගිහින් වෙන වෙලාවක එන්නම්..”



හැරල්ගේ නිවසින් එළියට එන අතර වාරයේ කැති මහත්මිය රැදී සිටි ඊට නුදුරේම වු නිවස දෙස එරිකෝ මොහොතක් බැළුවේ තවමත් ඇය එහි සිටීදැයි දැන ගැනීමටය..



අර 37 ගෙදර කවුද හැරල් ඉන්නේ?”



අහ් මිස්ටර් ජෝර්ජ්ගේ ගෙදර.. ඔවුන් නිවාඩුවට පුතාලගේ ගෙදර ගියා සතියකට විතර කලින්.. ඉක්මනට ඒවි.. ඇයි රිචර්ඩ්..”



අහ් නෑ කාර්ල්.. පාළු වෙලා වගේ තියෙන නිසා ඇහුවේ.. මම එහෙනම් ඔබට නිවාඩු වෙලාවක ආයෙම එන්නම්..”



හැරල්ගෙන් සමුගත් එරිකෝ නිවසට එන විට සිම්රන් ගේ අසලටම වී නොසන්සුන් මුහුණින් බලා හිදීම එරිකෝට ප්‍රශ්ණයක සේයාවක් බව හොදින්ම වටහා දුන්නේය... ඔහු වාහනයෙන් නික්මෙනත්ම ඔහු ලගට දුව ආ සිම්රන් තැති ගත් මුහුණින් ටික වේලාවක් ඔහු දෙස බලා සිටියේය..



ඇයි සිම්රන් මොකද උනේ?”



කිසිවක් නොකියාම එරිකෝගේ අතින් අල්ලා ගත් ඇය ඔහුව නිවස වෙතට කැදවන් ගියේ කුමකට නමුත් ඈ බියට පත් වූ බව එරිකෝට හඟවමිනි.. ආලින්දයේ තම සුපුරුදු දිගු පුටුව මත එරිකෝ හිද ගනිද්දී ඈ ඔහු අත තැබුවේ දුඹුරු පැහැ ලියුම් කවරයකි..



කවුරු නමුත් ඔවුන් අපෙත් පින්තූර අරන් එරිකෝ..”




.ලි : මේ වර්ණයේ රටා මැවෙන 450වෙනි ලිපියයි..





15 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. දැන් කෝ ඔය ගත්තයි කියන පොටෝ? මටනං දකිනකන් විස්වාසයක් නෑ!
    :P

    ReplyDelete
  3. හයියෝ මම හිතුවේ අද අවසානයක් දකින්න පුළුවන් වේවි කියල :/
    කතාව මරු ඈ..450 පොස්ට් එකටත් උණුසුම් සුබ පැතුම්..!!අන්තිමට එරිකොයි සිම්රනුයි සෙට් වෙනවද අනේ..??

    ReplyDelete
  4. මමනං ආසම මේ කතාවේ නම් ටිකට

    හරල්
    හැරල්
    සිම්රන් :)

    450ට සුභ වේවා!!! රාජ සම්පත් ලැබේවා!!!

    ReplyDelete
  5. 450වෙනි පෝස්ටුවට සුභ පැතුම් දිනේෂ්..විවිධ වර්ණයෙන් බ්ලොගය හැඩ වෙන හැටි දකින්න ලැබීම ගැන ගොඩක් සතුටුයි...

    ReplyDelete
  6. මට හිතෙන්නේ සිංහලට පරිවර්තනය කරපු, ඉංග්‍රීසි ලේඛයෙකුගේ පොතක් කියවනවා වගේ.
    ඒ දෙන්නාගේ ෆොටෝත් ගනී කියලා මට නම් හිතුනා ...:)

    450 ට සුබ පැතුම්!!!

    ReplyDelete
  7. 450ට සුභ පැතුම්!!!
    මට මිසිස් ලෝරන්ස්ව ටිකක් සැකයි.... :-/

    ReplyDelete
  8. සැක් තාම දෙක කියෙනව්වෙත් නෑ. 3ත් දාලා :(

    ReplyDelete
  9. 450 ට ජය වේවා....
    කොහොමද අෆ්ෆා රහස් පරීක්ෂක වැඩකට උනත් ගෑණියෙකුයි මිනිහෙකුයි එකට ජීවත් වෙන්නෙ සම්බන්ධයක් නැතුව..........

    ReplyDelete
  10. දිගටම අපි බලන්න එනවා.සුබ පැතුම් 450 ට

    ReplyDelete
  11. දැන් සැකකාරයෝ වැඩි වෙනවනේ!
    450ට ඔන්න මගෙනුත් සුබ පැතුම්!!

    ReplyDelete
  12. කතාව සුපිරියට යනවා...450ට සුභ පැතුම්...

    ReplyDelete
  13. කතාව යන විදිහ සුපිරියි. හිතුවට වැඩිය දැන් කතාව සංකීර්ණ වෙනවනේ.

    450ට සුභ පැතුම්.

    ReplyDelete
  14. 450 ට සුබ පැතුම්. දවසින් දවස බ්ලොග් එක ලස්සන වෙනවා. ඒ ගැනත් සතුටුයි. අද නිවාඩු දවසේ මේ කතාව කියවන්නම්කෝ!

    ReplyDelete
  15. කතාව ලෙසටම යනවා. බලමුකෝ මොකද වෙන්නේ කියල.

    ReplyDelete

වර්ණයට පාටක් තවරා යන්න ඔබත්