Sunday, 7 October 2012

නොකියාම ගිය උඹට..

කොතනින් පටන් අරන් කොහොම ලියන්නද කියලා හිතා ගන්න බැරුව  කල්පනා කලේ උඹ ගැන මගේ හිතේ තියෙන සහෝදර කැක්කුම අකුරු කරන්න මට නොතේරෙන නිසා.. උඹ මට හොද යළුවෙක්.. යාළුවෙක්ටත් වඩා එහා ගිය සහෝදරකම උඹයි මාවයි කොච්චර ලං කලාද?  

අවුරුදු 10කට 12 විතර කලින් උඹ අපේ ගමට ඇවිත් අපේ සෙට් එකත් එක්ක එකතු වෙද්දි මම හිතුවේ නෑ උඹ මම මගේ මල්ලි කියන තැනට එනකන් ඒවි කියලා.. උඹ ගැන ලියලා මඩ පෝස්ට් ලියවෙන තරමටම උඹ මට කොච්චර ලං උනාද.. 

ඒත් ජීවිතේ හරිම කෙටියි කියන පාඩම උගන්නලා උඹත් යන්නම යන්න ගියා.. උඹ මට කියලා දිලා හුරු කරපු දෙයින් උඹ ගැනම මෙහෙම දෙයක් ලියනන වෙයි කියලා මම කවමදාවත් හිතුවේ නෑ.. ඒත් උඹ යන්න ගිහින්.. ජිවිතේ පාඩමක් උගන්නලා උඹ යන්න ගිහින්.. ලබන සෙනසුරාදට උඹට වයස 22යි.. ඒත්,,,

උඹටයි මටයි මතක් කරලා හැමදාම හිනා වෙන්න පුළුවන් මතක කොච්චරනම් තියෙනවද? උඹයි මමයි විතරක්ම දන්න ඒ හොර වැඩ.. උඹේ හැමදේටම උල්පන්දන් දුන්න මම එකම එක දේකට එපා කිවුවා.. ඒ දේ උඹ ඇහුවනම්,,

උඹ මට සහෝදරයෙක්..  ආයෙම ඉපදෙන ආත්මෙක උඹ ඇත්තටම මගේම සහෝදරයෙක් වෙලා ඉපදියන්..







47 comments:

  1. මල්ලි මොකද වුනේ?? මේ මල්ලි හිටි ගමන් මේකෙත් ලිව්වා නේද? මොකද උනේ?

    ReplyDelete
  2. හ්ම්ම්.. අනේ මන්දා.. හොද මිනිස්සු අපිව දාලා යන්නෙ ඇයි?

    ReplyDelete
  3. මටත් මේක තේරුනේ නෑ.

    ReplyDelete
  4. මොකද? දිනේශ් උනේ? මේ යස අගේට ඉන්න කොලු පැංචට. විස්තරයක් දාන්ට කෝ. කනගාටුයි මේව අහන කොට.

    ReplyDelete
  5. ගොඩක් වෙලා කල්පනා කලා මොනවා කියන්නද කියලා.....?
    මුකුත් නොකියම යන්නම්..
    ඇස් වල කදුළු...

    ReplyDelete
  6. මොකෝ උනේ...???

    ReplyDelete
  7. ඇයි දිනේශ් ? මොකද වුනේ?

    ReplyDelete
  8. සමුගත්ත වේදනාවක් තරම් හිත සැලෙන්නෙ නෑ වෙන දේවල් වලට...

    ReplyDelete
  9. ane me malli gena oya liyala thiyenawa. mama hari nam eya pubudu neda ? mokada une...

    ReplyDelete
  10. ප්‍රිය විප්පයෝගය දුකකි!

    ReplyDelete
  11. පුබුදු අයියට මේ හිටි ගමන් මොකෝ වුණේ අයියේ? මං බුකියේත් බැලුවා,කට්ටියගෙන් උත්තරයක් නෑනේ. :(

    ReplyDelete
  12. මේ අර පුබුදු මල්ලිද දිනේෂ් :( ඇයි අප්පා..මොකද උනේ? මේ වගේ දෙයක් විශ්වාස කරන්නත් අමාරුයි

    ReplyDelete
  13. අනේ මොකද මල්ලි වුනේ.???විස්වාස කරන්නත් අමාරුයි නෙ.මේ පුංචි වයසෙදි. රිය අනතුරක්ද???

    ReplyDelete
  14. නෑ......මම මේක විශ්වාස කරන්නේ නෑ.මට මතකයි දෙන්නා දෙන්නට මඩ ගහගත්තු හැටි.

    ඉලන්දාරියා ගියා....මහේෂ් අයියා ගියා.......ඔබා මාමත් ගියා.......දැන් මෙක මට විශ්වාස කරන්නද කියන්නේ?

    ReplyDelete
  15. කණගාටුයි මල්ලි, ආදරේ කරන හැමෝම දවසක වෙන්වෙලා යනවා කියන එක ඔයාටත් මටත් කාටත් පොදු සත්‍යයක්, ඒ නිසා හිත් හදාගන්න!

    ReplyDelete
  16. ලඟින් හිටපු කෙනෙක් එක පාරට වෙන් වුනාම. වුනාම දැනෙන දුක කියල නිම කරන්න බෑ. ඇත්තටම මොකද වුනේ?

    ReplyDelete
  17. හැම ලං වීමක් එක්කම වෙන් වීමකුත් තියෙනවා. දුකයි තමයි මොනවා කරන්නද බං. ඒත් ඒක තමයි ලෝක ස්වභාවය..........

    ReplyDelete
  18. ඊයේ මාතර යාළුවෝ එක්ක ගිය ගමනකදි හදිසි අනතුරක් වෙලා නැති උනේ...

    ReplyDelete
  19. මේක නම් මට කොහොමත්ම විශ්වාස කරන්න බෑ.මීට ටික දවසකට කලින් මඩ ගහ ගත්තා නේද මේ පුබුදුත් එක්ක.අනේ මොකද මේ අපේ යාළුවන්ට වෙන්නේ.හුගාක් දුකයි..

    ReplyDelete
  20. ඔයාද ඒ දිනේෂ්? නවකථාවක් ලියනවා කියලා පුබුදු මල්ලි කිව්වේ....... මගෙන් සිංහල අකුරු ඉල්ලා ගත්තා ඔයාගේ කථාවේ පිංතූර හදන්න තියෙනවා කියලා.................... :( හිතා ගන්න කොහොමවත් බැහැ මේ වෙච්චිදේ.......... මං අද ආවේ පුබුදු ගැන යමක් ලියන්න හිතාගෙන....... ඒත් ඒකට තියෙන කරුණු ටික පැටලෙනවා මට...... ;(

    ReplyDelete
  21. පුබ්බෝ උඹ අපි අතරෙම ආයෙමත් ඉපදියන්... !!

    ReplyDelete
  22. ඕහ්....කියන්න දෙයක් මතක් වෙන්නෙත් නෑ....

    ආයෙනම් කිසිම ආත්මෙක මේ වගේ විපතක් සිදු නොවේවා සහෝ.....ඔබට

    ReplyDelete
    Replies
    1. මම මෙයාව රූපෙන් දන්නෙ නෑ දිනේෂ් නමුත් එයා බ්ලොග් බලපු කෙනෙක්ද?කමෙන්ට් කරපු කෙනෙක්ද අනේ මේ කවුද කින්නකෝ...පුබුදු කියල කෙනෙක් කමෙන්ට් කලා අනේ එයාද? එයාගෙ පික් එක තිබුනේ බෝයි කෙනෙක් ගිටාර් එකක් අරන් යන එකක් දුඹුරු පාටට හුරු වගේ පික් එකක් මේ එයා නෙවෙයි නේද?

      Delete
  23. කිසිම දිනක මෙවන් විපතක් ඔබට සිදු නොවේවා!
    හරිම දුකයි... :(

    ReplyDelete
  24. මක් උනාද දිනේෂ් අයියේ? මට මතකයි මෙයා මේකෙත් පෝස්ට් ලිවුවා නේ? මේ එයා නේද?

    ReplyDelete
  25. දෙවියනේ මොකො දිනෙශ් මල්ලි පුබුදු මල්ලිට උනේ අනේ හරි විස්තරයක් කියන්නකො.

    ReplyDelete
  26. මොකද මචන් කේස් එක?

    ReplyDelete
  27. හිතා ගන්න බෑ අයියෙ...පට්ට දුකයි....

    ReplyDelete
  28. Moko malli une? Oya me lagakadi meya gana lipiyak damma neda? Ane Ithin mokada une. Mata therenne na???????
    Visthara karala lipiyak danna malli......... Balagena innawa,,,,,,,

    ReplyDelete
  29. මේ කවුද කියලා දන්නෙ නැති උනත් ඒ දිනේශ්ගෙ හිතවතෙක් කියලා නම් තේරුනා...ජීවිතය කියන්නෙ අපිට ලැබුන තාවකාලික නවාතැනක්. කාලෙ ඉවර උනාම කාටත් යන්න වෙනවා.

    ඔහුට නිවන් සුව අත්වේවා !

    ReplyDelete
  30. පුබුදු මල්ලිට මතු උපදින ජාති ජාතිත් දක්නා අකල් මරණයන්ගෙන් වෙන්ව සතුටින් ජීවත් වෙන්නට ලැබේවායි පතනවා..සුභ ගමන් සුමිතුර..

    ReplyDelete
  31. මොනවා කියන්නද කියල හිතා ගන්නවත් බෑ... ඒත් කැමති උනත් අකමැති උනත් අපි හැමෝටම කවදා හරි යන්න වෙනවා... සංසාර ගංගාවේ තවත් තොටුපලක මුණගැසෙන තුරු ඔබට සුබ ගමන්......

    ReplyDelete
  32. මේ දිනේෂ් අයියගේ පොස්ට් වල ලියල තියෙන පුබුදු ද??
    මොකද සිද්ධ උනේ??අවරුදු 22ක් කියන්නේ අපේ වයසෙනේ!
    අනේ මන්ද මොකක් කියන්නද කියල:-/

    ReplyDelete
  33. මොකෝ බං උනේ විස්වාස කරන්නත් බෑ නේ :(

    ReplyDelete
  34. මේ මොනාද මේ වෙන්නේ. ඇයි හැමෝම මෙහෙම යන්නේ . පුබුදු හිතා ගන්නවත් බැහැ. දන්නෙවත් නැහැ කවදද උනේ?,

    ReplyDelete
  35. මොකද පුබුදු ට වුනේ??
    අයිය එයා ගැන පෝස්ට් එකකුත් දාලා තියෙනවා නේද??
    ඇයි මේ..??

    ReplyDelete
  36. හරිම දුකයි!! කණගාටුයි!!! හිතන්නෙවත් නැති වෙලාවල් වලදි හොද මිනිස්සුන්ව අපිට නැති කරනවා!!!

    යලිත් කිසිදු ආත්මයක, මෙවන් අකල් මරණයක් නොවේවා කියලා ප්‍රාර්ථනා කරනවා!!!

    ReplyDelete
  37. නිවන් සුව ලැබේව!!!!

    ReplyDelete
  38. ඔහුගේ මතු ජීවිතය යහපත් වේවා !

    ReplyDelete
  39. http://dineshumagiliya.blogspot.com/2012/07/1990-13.html මේ තියෙන්නේ දිනේෂ් පුබුදු ගැන කළින් දැම්ම මඩ Post 1 මම හිතන්නේ.

    ReplyDelete

වර්ණයට පාටක් තවරා යන්න ඔබත්